2012. szeptember 29., szombat

6.fejezet:Kutya szaros árok

Sziasztok!Köszönjük azt az 1 komentet amit kaptunk.Szeretnélek titeket megkérni,hogy iratkozzatok fel.Léci hozzatok össze 2 komit csak le tudtok írni 2-3 sort és csak 2-3 percet vesz igénybe.Ha mi itt örömmel írjuk nektek és időt fordítunk rá akkor legalább annyit tegyetek meg,hogy dobtok nekünk egy komit.Köszi,Puszi és jó olvasást.

Lovecsi:D 1DodoPayne <3 :P 





Reggel olyan dél fele ébredtem.Louis természetesen nem volt othon mivel dolgozni ment a játék boltba.Meg reggeliztem vagyis ebédeltem.Csomagoltam pár szendvicset majd a bolt felé vettem az írányt természetesen elötte átöltöztem.Louis ép a kaszában ált így oda mentem hozzá.
- Szia Louis!Meghoztam az ebédedet.
- Szia Dodie!Kösz.-ölelt meg majd rögtön enni kezdet.
- Meddig vagy ma?
- 1-ig.
- Oh,ez szuper.Akkor megvárlak és körbenézek.
- Ok.De lehetőleg ne törj el semmit.
- Oksika,megpróbálom.
Távoztam majd a plüsök fele vettem az írányt.Talán ott nem tudok eltörni semmit.Találtam egy nagyon cuki plüssmackót.Azonnal bel szerettem így vittem is Louishoz kifizetni.Gyorsan el telt az idő 1-ig.Haza mentünk majd bepatantunk a tv elé.Kerstünk valami filmet és az keztük el nézni.Ha filmezünk valahogy mindig Louiss ölébe kötök ki.Ha romantikus azért ha tragigus azért ha horror akkor meg azért.Nemmondom elég kényelmes az ölében és az ölelései is jól esnek.Pont vége lett a filmnek mikor csöngettek.Louis ment ajtót nyitni én addig a szobámba mentem.Ledobtam magamról a rucikat majd a fürdő vízenbe feküdtem.Ásztattam magam egy idejig majd kimásztam és a pizsimbe őltöztem.Már majdnem mentem aludni mikor megkívántam egy bögre kakaót.Le a lécsőn majd be a konyhába.Hát nem mondom milyen látvány fogadott.Tiuska félmeztelenűl a pultun vele szemben pedig a haverom is félmeztelenűl.
- Ti mi a francot csináltok?
- Hát...izé...-meg se tudott mukani Tia aki holt részeg volt.
Gyorsan leszedtem a púltról a barátnőmet majd fel adtam rá a pólóját majd hívtam Zaynt.Közben egy percre se vettem le róluk a szemem.Zayn nemsokára meg jött Tiáért majd hazza vitte.Felmentem vagyis mentem volna de Louis vissza húzott.Bementünk a szobájába és meg kért,hogy maradjak éjszakára.Hát,hogy is mondjam kanos volt így megtörtént az ami néha-néha elő szokot fordúlni.Mind ketten nagyon élveztük majd aludni tértünk.Reggel felmentem a szobámba és egymelgítőbe pantantam,majd csináltam reggelit.Délelött elmentünk sétálni,aztán pedig othon döglöttünk.Bulizni támadt kedvem,így feldobtam az ötletet,hogy mennjünk.Az első kocsmánál le is ragadtunk.Ott szembe találtuk magunkat pár nehéz fiúval.Mivel LOuissal nem mentem sokra és egyedül így hívtam Tiát,hogy jöjjön segíteni és hozza  magával Zaynt is mert utána megyüng bulizni.Viszonylag gyorsan ide értek és könnyű szerrel elintéztük őket.Majd gyorsan leléceltünk egy másik bárba a rendörök elött.Ott elkeztük a napot.Csak úgy öntöttük magunkba a sok piát.Én személyszerint segrészeg voltam,de ahogy elnézem a többiek se voltak jobb álapotban.
- Fogadjunk!-vetette fel az ötletet Tia.
- Még is miben?
- Hát abba hogy nem mered a csukódra tetováltatni a szerelmed nevét.-közölte a feladatott Tiuska.
- Mibe,hogy megcsinálom?
- Pl.ha megcsínálod én is tetóválok magamra valamit amit csak akarsz.
- Benne vagyok,na hajrá és írány egy tetkó szalon.
Elindultunk valamerre vagyis dölöngéltünk.Be mentünk a tetkós szalonba majd magamra varrattam a szerelmem nevét.Így Tiának egy cuki maci került a csuklójára ami egy virág csokrot fogott és körölötte még egyéb aranyos és cuki dolog volt.Fiatal volt még az este ezért vissza mentünk a báracskába.Még lejebb íttuk magunkat majd indultunk volna haza,de nem nagyon tudtunk menni.Így bedőltünk az egyik árokba.Asszem én egy kutya szarban kötöttem ki.Hajnalok-hajnalán valaki bögdösöt ami nagy hiba volt.Megfogtam amivel lögödösött majd lehuztam magam mellé és leütöttem vele majd tovább aludtam.Nem tudom mennyi lehet az idő de már eléggé égetett a nap így felébredtem rá,de nem csak én hanem a többiek is.5-en feküdtünk a kutyaszaros árokban.
- Szerintem,tanácsos lenne lelépni mielött fel ébredne ez a rendőr.
- Ja nem ártana.De,hogy került ide?-Zayn.
- Azt nem tudom,de valaki valamikor nem hagyot aludni majd leűtöttem.
Mindenki lelépett a saját lakásaba.Csináltunk kaját meg rengeteg kávét.Elfogyasztottuk majad be estünk a tv elé.El kezdtünk nézni valamit majd elaludtam.A telefonom csörgésére ébredtem.A főnök számát jelezte ki.Vajon mit akarhat?





BOCSI EGY PICIT RÖVID LETT.KOMIZZ ÉS IRATKOZZ FEL.

Nincsenek megjegyzések: