2012. szeptember 15., szombat

4.fejezet

Sziasztok!Amint látjátok szombat van és ezért itt a rész.Az előz részhez nem kaptunk komi. :(  :'( Remélem most azért majd kapunk 1-2 de a 3 se bánnánk.Nagyon szépen kérlek titeket,hogy komizzatok.Bárki megteheti a komizást.Építő kritikákat és dicsérő szavakat egyaránt elfogadunk.Na jó olvasást és KOMIZZATOK!!!!!!!!!!

Lovecsi:D 1DodoPayne <3

____________________-----------------------______________________

Dühös pillantásokat vettetem Tia felé mire ő vette az adást és kipatant a főnökünk öléből.
- Na mi a feladat főnök?-érdeklődtem meg.
- Hát szóval az egyik közeli szállodában van az egyik képviselő.A szobájában van egy széf amiben íratok amik nekem kellenek.Miútán sikeresen megszereztétek nyírjátok ki.
- Oksika,meglesz.-válaszoltam nagy mosollyal az arcomon.
Elindultunk hozzánk,hogy én is fel huzzak egy hasonló dögös szerkót amilyen a baránőmőn volt.Megérkeztünk Tia a fekete BMW-ben várt rám míg én fel szaladtam keresni valamit.
- Louis gyere most a szobába.-üvöltöttem el magam miközben mentem fel az emeltre.
Elkeztem kiforgatni a szekrényemet maj találtam 3 rucit miközött vaciláltam és ekkor toppant be Lou.
- Szia,mi a baj?
- szia a három közül mejik legyen?
Az egyik egy fekete fehér csíkos válnélküli ép takaró ruci,a másik egy hosszabb vörös ruhadarab amin igazából semmi küli nem volt.A Harmadik amire Lou az áldását adta egy türkizkék nyagba aksztós mély kivágású épp a fenekemig érő rucika volt.Felvettem majd szaladtam is a kocsihoz.A szálodába hajtóttunk majd megkerestűk a foszert.Nem volt nehéz megtalálni,általában az ilyen csokák a bárban vannak és ez most sem volt máskép.Tiussal le pattantuk a pacák mellé két oldalról.
- Jó estét!-köszöntem az idősebb férfira a kislányos bájommal.
- Jó estét szép cicák!Mit isznak?-mosolyogva mért végig minket a tekintetével.Ha nem kéne  a bizalmába férköznünk szerintem tutui hogy gazdagodik egy balossal tőlem és egy jobbasl Tiátol.
- Én egy wiskis kolát és a barátnőmnek is ugyan ezt.-vágta rá Tia gondolkodás nélkül.
- Hogy is híják?-érdeklődtem.
- Mr.swam,de csak szólitsatok Harrisnek.És ti szépségek milyen gyönyörű névvel rendelkeztek.
- Én Dalma vagyok,ő pedig Viki.-mutattam be magunkat
- Ő milyen jól illik hozzátok ezek a nevek.
Mikor nem figyelt a piát ki őntöttük a növényekre melyek pont melletünk voltak.
- Esetleg felmehetnénk magához.-csapot a közepébe Tia.
- Rendben van,indulhatunk is.
Beléptűnk a lakásába alaposan körűl néztem.De a széfet nem igen láttam.Tiával bementek a háloba, én utánuk kiabáltam,hogy csak nyugodtan tegyék a dolgukat addig én itt megvárom őket.Elő kaptam a táskámból a fekete bőrkeztyűmet majd el keztem keresni a széfecskét.Az egyik kép mőgött meg is találtam.Elkeztem gondolkodni a kódokon.Először a legegyszerűbbekkel majd a bonyolultabbakkal.Na jó a kombinációt már nem találtam el vagy 15-szörre se így más ezközhöz nyultam.Kivettem az én mindent rejtő táskámból egy kisebb méretű vasvágot majd avval sikeresen kinyitottam.Az összes íratott belepakoltam a táskámba majd elkeztem takarítani a hatalmas kupit.15 perc alatt végeztem is.Utolsó simításként kicsréltem a rongált széflakatot egy ugyan olyanra csak az bár mely kombinációra kinyillik.Éppen végeztem mikor Ti lépett ki a szobából.Lasú tempóban,hogy minél kisebb feltünést keltcsűnk elindultun az autonkhoz.Tia engem ki rakott a főnöknél majd hazza hajtott.Végig néztem magom és kívácsian léptem be a hatalmas épűletbe.Beszáltam a liftbe majd a főnök írodája felé vettem az írányt.Előtte Niall ült.
- Uhh,de dögös vagy.-jött ki Niall az asztal mögül megölelt majd körbe forgatot a kezemnél fogva.
- Köszi,Liam bent van?
- Igen,menj csak nyugodtam.Már vár,szerintem.-kacsintott rám.
- Helló főnök!Meghoztam az íratokat.-letettem az asztalomra.
- Huhhh,de jól ál neked ez a ruha,gyakraban is jöhetnél ebben erre felé.
- Köszi és majd meglátom.Az anyag megfel?
- Hát amit látok az egyenlőre megfelel,de mingyárt bele pillantok az anyagba.-egy percre se vette le rólam szemeit,aminek az lett a következménye,hogy a mappák a földőn landoltak.
Na akkor én  ki is használom a ruha által adott lehetőségeket.Gyorsan lehajoltam természetesen nyújtott lábbal és így  Liam beláthatott a rucikám alá.Úgy gondoltam húzom egy kicsit az ágyát így az íratokat az asztalra úgy tettem le,hogy egy kis belátást nyerjen a keblemi közé.
- K-k-köszi.-próbálta meg köszni.Közben nagyon ki voltak kerekedve csodaszép szemei és a nyál is folyt ki a száján természetesen nem szó szerint bár...ki tudja?
- Szívesen.-majd  mélyen a szemébe néztem amiből egy szemezgetés alakúlt ki mosolyogva.
- Ügyes munkát végeztél vagyi végeztetek.
- Köszönyük,de ez csak természetes.
- Ki mit végzet el?
- Én a széffel úgymond bajlodtam,Tia pedig a az úgymond piszkosabb de élvezetesebb feladatót végezte el.
- Ohh,szóval szeretsz gyilkolászni?
- Hát,nem tagadom igen.
- Hát akkor majd vigyázok,hogy mit mondok és mit csinálok.-kacsintott rám majd elmosolyodott.
- Nem lennék rá képes szerintem,hogy téged bántsalak.-hupsz ez ki csuszott,de nem kellet volna.
- Akkor örülök.
- Bocsika főnök de nekem mennem kéne haza.
- Semmi gond menj csak nyugodtan.
- Szia,akkor hívj ha szügséged van rám.-kacsintva távoztam.
- Várj.-kiabált utánam.
- Igen?-fordultam vissza.
- Haza viszlek ha nincs elendre.
- Oksika és nincs.
Beszáltunk a liftbe majd a kocsijába és haza szálított.Egy öleléssel búcsozott ami meglepet egy kicsit.
- Louis megjöttem.-üvöltöttem.
- Szia a konyhában vagyok.-óóó a francba az nem jelent sok jót mármint számomra.
Beléptem hozzá és valami szendvicseket csinált.
- Kérsz?
- Aham,éhen halok.-vettem ki a kezéből a kajáját.
- Ebbe meg mi a szar van.-köpködtem kifelé a káját és a nyelvement törölgettem.
- Répa,sajt,vaj,uborka paradicsom saláta,szalámi,kechup,majonéz,mustár,lekvár,méz.Asszem ennyi.
- Fúj,ennek szörnyű íze volt.Te ezt képes vagy megenni?
- Aha,na kérsz valami kaját.
- Igen egy vajas,szalámis,sajtos salátás szendvicset kérek szépen.
Bosszobúl mert nem szólt,hogy ebbe ilyen szarokat rakott én a kolájába csempészem pár gumicukor bogarat.(nálam mindig van 1 zacskóval ebből a fajta édességből).
Megettem vagy 3 szendvicset mikor Louis a kólájába akart inni de észre vette benne a külömbféle bogarakat és le ejtette a földre így az egész padló ragadt az édes lötyjétől és a pohár is szét tört.Segítettem neki össze takarítani majd a szobámba mentünk aludni,mivel megkértem,hogy tartson velem. 


                          KOMIZZATOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

bebe0909 írta...

Húhh először is sajnálom hogy ilyen későn kommentelek!! :/
Ez a rész most sokkal jobb lett mint a többi. Mint már annyiszor emlegettem ilyet még nem olvastam! Nagyon jó, volt.Várom a kövi részt!!
Lovecsi bebe