2012. szeptember 1., szombat

2.fejezet:Átlagos nap Louissal(Dodie)

Sziasztok!Köszönjük a komit.Remélem ehhez a részhez is fog jönni legalább egy.Remélem tetszik a rész.Következő fejezet szombaton jön Encitől.Jó olvasást.
Lovecsi:D 1DodoPayne <3










Egyik reggel az idóta legjobb barátom keltett,Louis.
- Louis William Tomlinson,te vadbarom.Huhhh,most menekűlj ha nem akarod,hogy egy számodra fontos dolognak baja essen.-űvőltöztem csúrom vizesen az ágyamból.
- Ne,ne báts.Bocsiii csak mér fél órája ébreszgetlek szép szóval és megse mozdultál.Bcsi nagyon sajnálom ne őld meg a kicsi Louist,még szükségem van rá.-kérlelt.
- Jó de csak tudd azért mert nem tudok rád haragudni.-megőleltem így ő is vizes lett.
Végigmért majd közölte velem,hogy átlátszik a pólóm a víztől.Háton egy fehér topban aludtam.
- Miért zavar?Ha igen akkor nem kell bámúlni.-majd a szekrényemhez mentem kiválasztottam pár igen kedvenc ruhadarabomat és a fürdő felé vettem az írányt.Letúsoltam,majd magamra őltöttem a csíkos pólomat és a szép piros csőgatyámat.Párosúlt hozzájuk a kedvenc fehér konverse cipőm.Kéléptem a fűrdőböl majd megkerestem a haverkámat aki a konyhában serénykedet sajnálatomra.
- Mielőtt,kiritizálná csak kávét és szendvicset csinálok neked engesztelés képpen.És csíni vagy.Tetszik ez a ruha össze álításod.
- Ooo,a francba pedig most akartalak.Tudom,hogy jól nézek ki.És nekem is tetszik a te ruha kombód.-rajta is egy fekete fehér csíkos póló,egy piros nadrág meg valamilyen fehér cipő volt.
Megettem a kaját ami egész ehető volt és hozzá pedig elszürcsőltem a kávémat.Miútán végeztem Lou a kezmnél fogva felhúzott majd ki az utcára.
- Hova megyünk Louiskám?
- Kevinekhez,majd az állatkertbe,de most ne zárj be légyszi a majmokhoz mint múltkor,mert az egyig hölgy csimpáznak bejöttem.És útána pedig a vidám parkba.És múta hívsz Luiskámnak?
- Majd még meng fontolom a majmokat.És most óta.
Elmentünk a parkba,ahol szerencsére nem voltak galambok,így az állatkert felé vettük az írány.Kifizettük a belépőt majd az álatok bámúlásába kezdtünk.Zsiráfokkal kezdtünk majd jöttek a fókák és az én 3 személyes kedvencem.A pingvinek a majmok és a kecskék.Lou nem nagyon szívlelte a szakállas állatot így eszembe jutott,hogy ha nem akar a majmok hoz kerűlni akkor megy a kecskékhez.Vettem kecske kaját(lehetett őket etetni)majd bele nyúltam a zacskóba és kivettem belőle egy marék nem tudom mit majd bele csempésztem Louis farzsebébe észrevétlenűl.
- Louis mennj be a kecskékhez!-szólítottam fel a kékszemű haveromat.
- Miért?Nem megyek be oda közéjük,utálom öket.Ilyesztő a fejűkön az az izé.
- Louis vagy bemész vagy megmútatom,hogy mi mindenre jó egy harapó fogó és az nem kellemes látvány se érzés.
- Jó,jó megyek csak hagyd abba a fenyegetőzést.-egy győzedelmes mosoly ült ki az arcomra.
Louis bemászot a kecskék közé majd az egyiket megsimogadta.Az egyik elkezdte szagolgatni a fenekét,gondolom kiszagolta az oda rejtett kaját.Lou ezt természetesen észre vette és elkezdett körbe körbe szaladgálni és üvöltözni.Egyre több és több kecske kezte kergetni.Az egyik bak segbe dőfte ő pedig akkorát ugrott hogy ledöntötte a szalma bálák felét és egy nagy seggest űlt.Természetesen én szakadtam a röhögéstől.
- Dodie ahelyet,hogy ott fuldokolsz a röhögéstől inkább leszedhetnéd rólam ezeket a vadállatokat.
- Nem lenne egyszerűbb ki űríteni a farzsebedet,és akkor talán békén hagynak.-mondtam fuldokolva.
Ő azt tette amit mondtam és a kecskék békén is hagyták.
- Dodie,hogy a francba kerűlt ez az én farzsebembe?Minek kellet ez?Tudod,hogy érzékeny vagyok erre a tőkéletes formájú fenekemre.
- Unatkoztam + te kérted,hogy ne zárjalak össze a majmokkal.És tudom hogy az az érzékeny pontod.
- Amin mellesleg 1 millio font biztosítás van.-itt megint elő tört belőlem a röhögés.
Még megnéztűk pár állatot.A kacsa úsztatóba belelöktem,de ő vissza élt a kedvességem amikor is nyújtottam a kezem,hogy ki segítsem ő gonosz módon berántott maga melé.Egy ideje már a kacsákkal és a pelikánokkal pancsoltunk mikor jött egy gondozó és észre vett minket.Rögtön ki pattantunk a tavacskából és szaladásnak indultunk a gondzó pedig söprűvel utánunk.Szerencsére jó fútoknak minősültünk ezért a dolgozó csak a bejáratnál ért utól minket.Büntetésünk abból ált,hogy kitiltottak minket a kertből.Most a vidám park felé vettük az útunkat ami gyalog egy picit messze volt.Csak 1 órát gyalogoltunk odáig.Ott is megvettük a belépőnket.Elsőnek a dodzsemet vettük célba persze egymást kergettük a koccsikkal és ahányszor csak lehetett elég agreszívan bele mentünk egymásba.Aztán jött a céllövölde majd valami unalmas játékra rángatott fel.A vízi akármi lett a következő szerencsés majd a szellem kastély.Szegény Louis baba össze fosta magát a félelemtől,mert a háttunk mögötti kiscsajnak addtam 2 fontot,hogy ijesztgesse Lout.Minden egyes akciónk útán hozzám,bújt abban reménykedve,hogy megvédem őt a nem létező szellemektől.Jött még pár játék ami fejre ált és össze vissza forgot.Már legalább ott lehettünk 3 órát mikor a hullám vasútnál áltunk sorba amit én nem nagyon kedveltem,mert egy picit rozoga volt.Pont most szólalt meg a telefonom hálistennek.A főnököm hívott,hogy mennem kéne mert akadt egy melló.
- Louis,a főnököm hívott,hogy mennem kell.Úgye nem harakszól meg ha most lelépek?
- Nem menny csak nyugodtam.
Együtt kivonúltunk a vidám parkból majd én a munka helyem felé vettem az irányt.
- Helló Liam!Na mi a feladatom?
- Szia Dodie!Majd ha meg jött Tia elmondom addig helyezd magad kényelembe.Jút eszembe nagyon csinos vagy ma.
- Köszi,te is jól nézel ki.-pattantam fel az asztalára.
- Kösz.
El keztünk szemezni,majd mind ketten elmosolyodtunk.Tiúska egy kicsit késve érkezett meg és elég furi öltözékben. 

1 megjegyzés:

bebe0909 írta...

Bocsi, hogy elkésve komizok, de tényleg minden összejött. A részhez vissza térve nagyon tetszett. Talán Dodie és Liam összejönnek? Remélem a hétvége során hoztok új részt!!!
Lovecsi bebe