2015. január 31., szombat

Mit vettél el (?): ((Novella/3))

3.: Látásomat

Amióta együtt voltunk a látásom elvakult, minden értelemben. Nem láttam a körülöttem zajló dolgokat, nem láttam más pasit-ez teljesen normális-, nem láttam Etan-ben a rosszat. Semmit nem láttam. Két év után megláttam valamit, bár ne láttam volna meg. Túlságosan szerettem ahhoz, hogy ezt felhozzam neki és ez miatt elveszítsem. Szükségem volt a szeretetére, arra amit csak Ő volt képes adni. Egy idő után látta rajtam, hogy valami nem stimmel velem. Hiába próbálta kiszedni belőlem, egy rohadt szót nem voltam képes evvel kapcsolatban mondani neki. Ez vitákat szült és két és fél év együttlét után szakítottunk. Nem tudtam feldolgozni, hogy Ethan nincs többé velem. Huszonkilenc évesen, még mindig nem láttam! Ethan-t kerestem mindenkiben, mást hajlandó sem voltam meglátni. Monoton napokat éltem, nem érzékeltem semmi változást. Sötétség volt.

Harmadik eltulajdonított dolog a látásom!

Nincsenek megjegyzések: