2012. november 25., vasárnap

8.fejezet: Egybe zárva a főnökkel (NINCS TÖBB RÉSZ, BEFEJEZETT)

Sziasztok! Hoztam nektek egy részt,csak egy picit rövid lett. Köszönjük az 1 komit. Most szeretnénk 2 komit(válasz komink nem számít) és CSAK aztán jön  a rész valamikor,mivel utol értük magunkat a fejezetekkel és nem tudjuk,hogy hogyan tudjuk össze hozni a részeket.Tettünk ki Chat-et ahol írhatok,kérdezhetek tőlünk és aki nem tud az oda is írhatja a komit.Egy kicsit a dizájnt is megváltottuk. KOMIZZATOK és jó olvasást!!!
Lovecsi:D 1DodoPayne <3 :P 










Ép már léptem volna le mielőtt Liam felfedezni véli az új tetkómat csak Tia egy nem szép húzással leelőzött így ő hamarabb jutott ki.Ha ez nem lenne elég még be is zárt minket ide.Igaz nem bánom a főnök társaságát csak félek,hogy kiszúrja a kiszúrható helyen az újdonsült tetkómat.
- Huhhh,te idióta lány.Most ne tud meg mennyire felhúztál.Ha kijutok innen megbánod de nagyon.-üvöltöttem utána amit nem hallót szerintem.
- Mi van ennyire nem kedveled a társaságom?
- Nem nagyon is kedvelem csak nem szeretem a bezártságot.
- ÓÓÓ,annak örülök,hogy kedveled a társaságom mert én is a tiedet és ne félj én itt vagyok neked.
Na jó ha már így adott a dolog gondoltam húzom egy picit a főnők agyát.Volt rajtam egy dzseki alatta pedig a főnök kívánatára egy hasonló ruha.Annyi volt a különbség,hogy egy ugyan olyan mélyebb kivágású top egy miniszoknyával.Na szóval le dobtam magamról az előbb említett fölösleges ruhadarabot majd Liam reakcióját figyeltem.Hát a szemei majd kiestek. Közelebb mentem hozzá mivel ő a falnál állt én pedig a foteleknél. Szerencsétlenségemre pont azon a falon mászott egy pók amit én sikeresen ki szúrtam.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,egy pók.-ugrottam bele Liam karjaiba és a kezemmel szorosan kapaszkodtam a nyakába.
Szerencséjére így,nagyobb belátást nyert belőlem.
- Ne nézz inkább öld meg.Aztán még nézhetsz csak csinálj vele valamit.-bújtam hozzá.
Az egyik kezével megtartott a másikba megfogott egy össze göngyölt újságot és kinyírta a pókot.Eldobta a gyilkolási eszközét és közelebb szorított magához.Látta rajtam,hogy nagyon megijedtem ettől az izétől.Egy könnycsepp folyt le az arcomon.Hálám jeléül egy puszit nyomtam az arcára. Továbbra is a karjai közt tartott szorosa magához ölelve közbe a szemembe nézett de a számra is letéved a szeme.A számat tanulmányozva beleharapott alsó ajkaiba.Elindult velem a kanapé felé majd leült és én így az ölébe kerültem.Én még mindig hozzá voltam simulva és ő még mindig engem pásztázott a tekintetével. Elfektetett a kanapén a fejemnél megtámaszkodott a kezével.Teste és az ajkai egyre közelebb voltak hozzám.Mélyen a szemembe nézet amitől én elpirultam és elmosolyodtam. Erre ő is elhúzott egy szexes mosolyt.Ajkai már súrolták az enyémeket mikor hallottuk hogy fordul a kulcs a zárban. Lelöktem magamról Liamet és gyorsan Niall után szaladtam.Szegény gyereket letaroltam majd üzentem vele Tiának pár sort.Ha majd akarja el mondja,hogy mit.Le pattantam szöszikéről és vissza mentem a szegény faképnél hagyót Liamhez. Pont jött ki az irodából a kabátommal együtt.
- Lenne kedved el jönni velem egy barátom szülinapi bulijába.Tök szuper bulikat rendez.
- Aham,persze,de ugye hívhatom Louist?
- Persze.
- Ja és Tiát,Zaynt és Niallt?
- Ők is jöhetnek.-egy kicsit csalódott volt a hangja,de én egy öleléssel és egy arcra puszival megpróbáltam kiengesztelni.
Elindultunk a lift felé, beszálltunk majd én megnyomtam a földszint gombját.
- Az mi a kezeden?-vélte felfedezni a tetkómat ami voltaképp a nevét jelentette.
- Hát....ízé.....azt jelenti hogy Love Pancakes.-hirtelen ez jutott eszembe és vágtam rá gyorsan.
- OOO,én is szeretem a palacsintát.-jött egy kicsit közelebb hozzám.
Sikeresen le értünk a kitűzött helyre majd a parkoló fele vettük az irányt. Megpróbáltam egy taxit fogni de Liam felajánlotta,hogy haza visz és megvár míg elkészülök a buliba és össze szedem a csíkos haveromat.Egész úton dumáltunk meg nevetgéltünk.Megérkeztünk hozzánk én meg be invitáltam a házba,hogy szegénynek ne kint kelljen várakoznia.
- Louis pattan bulizni megyünk.-üvöltöttem el magam a bejárati ajtóból.
- OK,sietek.-kiabált vissza valahonnan.
Fel szaladtam a szobába majd elkezdtem keresni valami bulis szerkót egy pánt nélküli kék és pink csíkos ruhát választottam.Sminket nem tettem fel szokás szerint.A szekrényemből elő kaptam egy magas sarkút ami nem az én stílusom de néha muszáj azt is felvenni. Lassacskán megkerestem az egyen súlyomat majd a lépcsőn is sikeresen leértem.A két fiú már lent várt rám. Liam oda jött hozzám a derekamnál fogva közelebb húzott magához és ajkaink majdnem megint össze értek csak hát nekem van egy kedves barátom aki félbeszakított "Ő az enyém!" bekiabálással és szorosan megölelt.Mind ketten csalódottak voltunk Liammel.
- Jól áll neked ez a ruha.-dicsért Liam.
- Köszi.
- Megmondtam,hogy ő az enyém.-szólt bele szuper répa ismét.
- Na szerintem menjünk.
- Ja várjatok!Fel kell hívnom még Tiát.
Telefonomhoz nyúltam majd tárcsáztam megadtam neki a buli helyszínének adatait és elmondás szerint indulnak is ugyan is Niall is ott van vele.Addig megkértem Louist,hogy hívja Zaynt. Sikeresen elintéztük majd indultunk a címre.


KOMIZZ VAGY ÜZENJ  CHAT-EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 megjegyzés:

velkymirtill írta...

szia:) nagyon jó lett ez a rész is! :) tök jól húzta ki magát Doddie a tetkós ügyből:D várom a következő részt! :) puszi :) xx <3

velkymirtill írta...

mikor lesz új rész? :o :) xx

Do Durville írta...

Szióka! Ez most nagyon jól esett,hogy valakit érdekel a blogunk. A részt nem tudom,hogy hogyan tudjuk hozni,de holnap vagyis ma majd mondom neki,ha van ideje és tudd akkor írja meg a részt,mert az ő része van soron,csak ugye az van,hogy beértük magunkat a kész részekkel. Na majd szólok neki és megpróbálunk sietni. Majd írok neked üzit vagy itt majd mondom,hogy kb mikor tudjuk hozni. Bocsi,majd sietünk.
Lovecsi:D 1DodoPayne <3 :P

velkymirtill írta...

okés:) köszi:)
puszi:) <3